Puma
Naczelny Grafficiarz
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Paradise City Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 0:48, 24 Lis 2011 Temat postu: Regulamin |
|
|
UWAGA!
Niniejszym ogłaszam, że od dnia dzisiejszego ruszamy pełną parą z bitwami graficznymi.
Pozwoliłam sobie nieco zmodyfikować regulamin napisany przez Loki.
Regulamin
działu "Wojny Graficzne"
1. W wojnach graficznych brać udział może każdy forumowicz, bez wyjątku.
2. Czas na wykonanie prac powinien wynosić minimum 7 dni, a max 3 tygodnie. Jednocześnie mogą trwać najwyżej trzy konkursy.
3. Prace należy wysyłać do mnie na pw, w temacie podając nazwę konkursu.
4. Zwycięzców wyłania się za pomocą ankiety. Głosowanie powinno trwać minimum tydzień i max 3 tygodnie od zakończenia terminu nadsyłania prac.
5. Wyniki są zamieszczane w temacie zawierającym ankietę oraz post z pracami konkursowymi, pod ktorym użytkownicy mogą je komentować i uzasadniać swój wybór.
6. Nie wolno głosować na własne prace - konkursy są formą zabawy, proszę stosować się do zasad fair-play.
7. Prace nie mogą zawierać treści, którą mogą zostać odebrane jako obraźliwe, wulgarne, rasistowskie, niestosowne itd.
8. Wyzwanie może rzucić każdy (nawet osoba, która nie bierze udziału w wojnie), jednak nagrodę musi wcześniej skonsultować z moderatorem działu.
9. Zwycięzca konkursu zorganizowanego przeze mnie lub przez zwycięzcę poprzedniego otrzymuje rangę specjalną na okres 30 dni. Konkurencje stwarzane przez niego w tym właśnie czasie także będą nagradzane rangami specjalnymi.
10. Możliwe jest ustalenie nagród dodatkowych.
11. Każdy może nadesłać tylko jedną pracę - chyba, że organizator konkursu przewidział inaczej.
12. Moderator grupy ma prawo zmienić Regulamin, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Puma dnia Czw 0:52, 24 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|